Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Το Αυτόχθον και το Μέγαν Γένος (VIDEO)


Η Ελληνική Παιδεία μου, μου επιτρέπει να σέβομαι κάθε άνθρωπο και κάθε άλλη αυτόχθονα φυλή του πλανήτη. Όλα όμως στη φύση του Σύμπαντος έχουν τα όριά τους, έτσι κι ο σεβασμός μου θα σταματήσει εκεί που θα απειληθεί το παραμικρό στοιχείο του Ελληνισμού και του Γένους μου απ' οποιονδήποτε. Δεν θα είμαι εγώ, ο Έλληνας, που θα απαρνηθώ τον Φωτοδότη Ελληνισμό για χάρη μιας άμορφης αταξίας του όχλου με την ταμπέλα «Παγκοσμιοποίηση». Εγώ, θα είμαι αυτός που θα σεβαστεί πως η ίδια η φύση έχει τάξη και διαφορετικότητα ανάμεσα σε κάθε μορφή ζωής και ενέργειας. Θα είμαι αυτός που θα υπερασπιστεί αυτόχθονες φυλές της Γης ώστε να κρατήσουν τα Ιερά τους χώματα, να παλέψουν για την ταυτότητά τους και τον Πολιτισμό τους και να απαρνηθούν τη νόθευση του Γένους τους. Τις αναμείξεις φυλών και γενών τις θεωρώ παραφύσιν ύβρεις.



ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO 



~ Πνευματικά Δικαιώματα ~

Κείμενα: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Άκρατος Αετός
Μουσική: Groove Addicts, AudioMachine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου